مهم ترین راه پرپشت کردن ریش و سبیل
نوشته شده توسط : elham

ریش و سبیل یکی از مهم ترین عواملی هستند که می توانند بر زیبایی افراد تاثیر بسزایی بگزارند. از این رو ریش و سبیل می تواند ظاهر و احساس شما را تغییر دهد. همچنین اعتماد به نفس بیشتری به شما بدهد. رشد وپر پشت کردن موهای صورت برای کسانی که دارای ژن خوب هستند آسان ، اما برای افرادی که به صورت ارثی وژنتیکی موهای نازک وکم پشتی دارند، می تواند مشکل ساز باشد.

 

روش های درمانی جایگزین برای پرپشت کردن ریش و سیبیل

شما می توانید از روش های جایگزین برای بهبود شرایطتان استفاده کنید ولی این نکته را فراموش نکنید که قبل از انجام این درمان ها حتما با پزشک مشورت کنید. این موارد عبارتند از:

 ماینوکسیدیل:

ماینوکسیدیل یا روگین در ابتدا به عنوان دارویی خوراکی برای کاهش فشار خون استفاده می شد؛ اما بعد مشخص شد که این داروباعث افزایش  رشد مو نیز می شود. این دارو به شکل موضعی برای درمان طاسی مردانه و ریزش موی آندروژنیک در مردان استفاده می‌شود. برای افزایش رشد، پرپشت کردن ریش وسبیل مؤثر است.

هورمون درمانی:

هورمون ها نقش مهمی در رشد مو و تراکم فولیکول مو دارند. دی هیدروتستوسترون ، مشتق از تستوسترون ، مسئول عقب رفتگی و مرگ فولیکول های مو است. اکثر درمان های هورمونی ، چه به شکل قرص ، پماد یا تزریق ، این هورمون را هدف قرار می دهند.

به خاطر داشته باشید که هرگونه تغییر در تراز هورمونی شما می تواند تأثیرات منفی بر سلامت شما داشته باشد. شما باید خطرات و مزایای این نوع درمان ها را با دقت بسنجید و با پزشک خود مشورت کنید.

کاشت ریش:

اگرچه این روش رشد ریش و پرپشت شدن آن را تضمین می کند ، اما همچنان یک عمل جراحی است که ممکن است با عوارضی مانند: درد محلی ، قرمزی ، تورم و حساسیت همراه باشد. ولی سریعترین روشی هست که شمارا به خواستیتان می رساند.

برای انجام بهترین نتایج می توانید وارد سایت زیبایی ایران زمین شوید و اطلاعات لازم را در زمینه پرپشت کردن ریش و سیبیل کسب کنید.





:: برچسب‌ها: پرپشت کردن ریش و سیبیل , ایران زمین ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: